.du var min bästa vän

det känns konstigt, svårt.

Vet inte hur jag ska göra. Men det är något som inte stämmer i mitt liv.
Varför har jag mina tankar hela tiden? dem försvinner ibland, men minst när jag anar det så kommer dem upp igen.
Jag orkar inte med det.
Jag vet inte vad jag ska göra för att få det bra, för att få tillbaka det dära som jag saknar ibland.
Jag saknar min Don-Philip så himla mkt, folk tror säkert jag inte tänker på honom längre. Men det gör jag. Satt och tänkte att jag måste skaffa mig ett fritidintresse igen. Men hur? och var?
Jag vill ha en sån vän igen, en sån som dig Don-Don. Vi gick igenom så mycket tillsammans.
 Du var min bästa vän, du ställde upp om jag så grät eller skratta. Du fick mig att kämpa.
Djur betyder mer än vad man tror.....
Jag saknar dig ♥



visst var vi söta tsm?
Du har mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Emma

Finns han inte längre :(?

2008-12-22 @ 17:42:56
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0