.hur tror ni dem lever?

det gick väl sådär på intervjun idag, hon ville jag skulle utbilda mig osv... jag kunde kanske sommarjobba där, men jag har nog ingen lust att plugga tre år till. Nepp, plugga extra gör jag gärna men ikke tre år.

Någon mer än jag som tycker blogg.se har varit seg nu ikväll, när jag skulle svara på mina kommentar tog det aslång tid och jag vet fortfarande inte om ni fick mina svar.

Men nu ska jag snart krypa ner och se My perfect life. älskar sådana serier, ibland önskar jag bara att det vore jag som var där. Dem har nog inte alls drabbats av den jäkla krisen. eller vad tror ni? att dem går och sparar och inte har några pengar? att deras män/eller dem själva blir sparkade för det blivit kris.. nee jag tror fortfarande att dem lever lyx..
jag vill med, shoppa utan non stop, utan att tänka på pengar. Ahh så skönt det hade varit.






Vi hörs imorgon sötnosar♥


Kommentarer
Postat av: pernilla

Dom har nog en del andra problem så är värre hhe Dom flesta tex:Drogproblem! Livet som kändis är nog inte alltid lyx! ;)

2009-02-04 @ 09:16:22
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: Linus

Ja det funkar. Det tar ju lite tid men det funkar bra. Det bästa är att man får äta precis vad man vill och precis hur mycket man vill bara man inte äter över sina poäng för dagen. Sen kan man få extrapoäng om man är ute och går eller motionerar på annat sätt. =) Synd bara att alkohol har JÄTTE mycket poäng! =)

2009-02-04 @ 12:30:52
URL: http://carolinegrotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0