.mina dåliga dagar kommer hela tiden :(

jag hatar det, jag har dåliga dagar gång på gång..
Jag hatar verkligen det.


var tog den glada positiva tina vägen?

ända sen jag börja jobba efter studenten har jag alltid sagt ja till att jobba, jag jobba i ettochhalvt år utan en helveckas semster.. jag byter jobb, inser det var inget för mig. Nu har jag hittat ett jobb jag trivs med. men var helg jag planerar in är det precis som om dem vet om att jag ska göra ngt, jag har svårt och säga nej eftersom jag behöver verkligen pengarna och tycker det är kul och vara där så...

men ibland känns det som jag knuffar undan mig själv för att ha lite skoj med mina vänner, dem jag har.
Jag vill oxå ut och festa satan och känna mig söt igen. jag tror jag behöver en spark i röven så jag kommer att bli positiv och glad igen.

Jocke umgås ofta med sina vänner dem har gemensat intresse, CROSS.
Det jag har med mina vänner är festa, för då trivs vi väl som bäst :)
och nu när folk har fest och dem ska ut och man inte är medbjuden eller hur man ska förklara det, då känner jag att jag har inga vänner, men sen så blir det ofta nä för jag skäms över mig själv eller om jag ska jobba.

Ville till törringe på lördag, fick jobba söndagmorgon.
Ska till Rockys 20årsfest den 6, men tänkte dra till tingvalla efteråt, blev inget, fick jobb hela den helgen.

Jag vet inte hur jag ska göra, jag har ingen jag bara kan gråta ut hos, känner mig instängd.

jag känner att alla dåliga dagar kommer hela tiden nu, gång på gång, och jag känner mig inte speciellt omtyckt av min pojkvän när han sätter allt annat framför mig. Måndag, meckar cross oftast, onsdag träna cross, fredag, mecka cross lördag söndag cross.
jag får säga att jag vill ha en puss osv, annars skiter han gärna i det känns det som, hur känns det...
förstår ni hur jag känner mig ibland, jag går hemma dag ut och dag in. blir sjuk i huvudet!!!

Vi har ett år på måndag, han planerar inget, jag frågar hur vi ska göra. men han säger att han inte vet. jag är så trött på det. han tror väl blommor och en puss räcker men aldrig, jag vill att han ska vara den jag blev tsm med, visa hela världen vliken flickvän han hade, nu är det inget.. jag är så jävla trött på vara den snälle, ge han blommor. jag vill fira ordentligt, men han tar det som en nypa salt. Fan asså!

jag är instängd och jag är ledsen.

förlåt att det blev ett väldigt deprimerat inlägg men jag har ingen och prata med och tårarna bara kommer nu...

hoppas ni har det bättre!

JAG SAKNAR ER,  MINA VÄNNER♥


En bild från förra sommaren, då hade jag vännerna omkring mig, kändes mkt lättare då. Även om jag hade det svårt då. Hände en del saker.. :( Jag var iaf mkt mkt gladare då, smalare och sötare än nu.....

men livet kändes lättare då iaf,  gaaaah vad jag blir trött på allt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Gumman..jag saknar dig oxå! Men du får se till att ta tag i det där med vännerna om du nu vill ha några vänner kvar! Man behöver inte bara festa med vännerna för då skulle jag inte haft några! Du lär ju ha märkt vilka dina riktiga vänner är vid det här laget, dom som inte bara är dina vänner när det är fest! Ta tag i det! Du vet ju att jag gärna träffas men du kommer aldrig med förslag på dag eller något och då börjar man undra om du verkligen vill ses. Jag får oxå anstränga mig fr att behålla mina vänner nu när jag har barn och allt, men det går bara man vill=)

2009-05-27 @ 19:59:40
URL: http://mammastheo.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hej på dig!!

Har läst din blogg och måste bara säga en sak nu..

Du måste noginse att det fungerar inte mellan er 2.

Det är inte lönt att kämpa mer!

Förstår om du älskar honom men tro mig det kommer inte fungera.

Har själv varit med om samma sak och tog det beslutet att detta fungera inte mer och det var jätte tufft men nu är jag tacksam för vad jag gjorde.

Då märkte man vilka goda vänner man hade som ställde upp och hjälpte till och stötta mig!



Lycka till med livet och framgången.

// Nettan

2009-05-27 @ 22:39:34
Postat av: Renée

Man kan inte alltid vara alla till lags. Man har rätt att tacka nej till jobb. Vi tycker inte mindre om dig för att du någon gång säger nej! Så tro inte de =)



Sen de mellan dig och Jocke är ngt du ska fundera ut själv, ingen vän kan säga åt dig vad du ska göra och inte göra, däremot ska dina nära vänner finnas där för dig och stötta dig. Även om dom skulle tycka att du pratar mkt om detta ska dom finnas där. Ge dig små tips och uppmuntrande ord. För det behöver man höra. Jag vet hur det e, det känns som man gör inget annat än älter samma sak hela tiden. Men det är okej att göra det för sina vänner. Det är de dom är till för.



Mina små tips till dig är att sätta dig ner med Jocke, prata om hur du vill ha de, höra hur han vill ha de. Hur er framtid ser ut m.m. Hans intresse för hans cross kommer nog finnas honom ett bra tag över. Och de känns nog bra för honom om du stöttar han i de. Samtidigt som han måste stötta dig i dina intressen. Du kan inte alltid leva på era "små" saker som ni gör tillsammans. Ert förhållande ska vara bra nästan alltid. Man ska inte ha den känslan du har utan det är bättre att ni reder ut detta en gång för alla. Men lova en sak, tänk steget före innan du tar ngt beslut. Risk finns att man tar för hastade beslut och att man sedan inser hur fel man gjorde och då kan det vara för sent.

2009-05-27 @ 22:54:13
Postat av: Linn

Tänk på vad vi pratade om igår gumman :D you can do it =)

2009-05-28 @ 07:45:13
Postat av: L I N A B R O B E R G

sv: jo... hehe det är bara bra med mej.. sj då ? :)

2009-05-28 @ 12:56:26
URL: http://broberglina.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi.. Ja, det var det!

2009-05-28 @ 14:34:59
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: alex

Hej, glöm inte kolla in min senaste fotosession och läs om mitt liv som sthlmsrookie:)



sthmlsrookie.blogg.se

2009-05-29 @ 14:46:01
URL: http://sthlmsrookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0