.snart hem till mammsen på söndagsmiddag

Söndaaag,

dagen började med att jag slutade jobba, därefter drog jag till gymmet och köttade till ite :P Så jäkla härligt när man väl är färdig :D

Sen körde jag och handlade lite, innan jag körde hem, köpte bla annat apelsiner som jag pressade till jucie, det var faktiskt mkt gott och nyttigt :) sen testade vi den nya puckon, den var väl okej. Men det blev iaf en mysig frukost tillsammans med mitt hjärta, bullar och nypressad apelsinjucie, smaskens :D

Har sovit lite nu, dax att göra vid sig, ska hem till mammsen och äta muuums!
Vi tänkte åka på bio efteråt, men vi får se, är ju jobbedag imorgon så kan ju inte bli försent heller. Hittade inte någon film jag direkt ville se, vi har ju inte sett Avatar, kanske skulle man sett den?

Neej nu får man fixa till sig, fick precis ett mess om jag skulle till tandis imorogn :/

Ha en underbar Söndagkväll, Caaaaio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0