spöööknatta ;)

hmm ja allt e ju galet, thihi ;)

mår inte alls bra idag, bakfull till max.
Valla igår, riktigt roligt :D först var jag hos min kusin på 25 årskalas mkt trevligt på kvällen/natten var man tydligen eftertraktade där ;)haha., därefter hämtade linda mig så stack jag nathalie, linda, linn och martina hem till mig fixade det sista sen begav vi oss till littleman :) och där var en massa, himla trevligt :D full och glad ;) inne på valla blev det värre på fyllan thihi. såå himla skönt att shake loss liksom ;D

mina vänner, jag älskar er!
dig tycker jag om, och det värsta e jag vet inte vad jag ska göra.

20november Enriuqe <3

grattis min galna kusiiiin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0