12okt en lugn fredag

allt har i princip bestått av jobb..

fast denna veckan har jag och Nathalie haft riktigt mysigt. precis som förr. har varit på skolan och stojat till det :)<3


jag tror nog inte jag kommer glömma dig, jag tycker om dig alldeles för mycket. men sånt e livet. känslor fram och tillbaka. kul och se dig igår. vill radera.. men det blir så svårt när du e som du e.. visst jag får skylla mig själv att jag träffade dig igår. men vem hade inte velat träffa någon man tycker om fruktansvärt mycket?

mammas bil e paj:S, min är i sönder men den ska återupplivas :D haha vi ska sätta i en ny motor i min lilla röda fula rally bil ;) haha. men varför lyckas alltid jag få alla fel på bilarna? och jag har haft otur i veckan.. har slagit mig och en praktikant på 14 år tycker jag e jätte förvirrad.han har nog rätt :/:P haha

Mauulin kom hem igen, jag vill ha dig här nere <3

nu ska jag nog gå och sööööva. har försökt få igång min bil ett antal gånger både igår och idag funkade inte. men nille fick igång den sen idag tack :) har varit med sessan i stan en runda. trevlans. kollat idol och fredag hela veckan :) haha nice!

imorgon e det gallaj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0