.radera dig

jaaha så nu var det fredag igen...

om du bara kunde ta dina sista saker så jag hade kunnat försöka radera dig ut ur huvudet helst livet oxå...

men det går inte...

du gör mig helt förvirrad, ena dagen e det bra, andra dagen då passar det inte.. jag e inte något objekt som bara passar då och då.. nu får det vara slut med att jag bara springer efter dig. men nu så flyttar du, du lär väl glömma mig.
men en försvinner tusen står åter.  men ändå att det känns som himla jobbigt.

nä nu ska jag bege mig. mina kor kallar på mig :)

imorgon kommer kanske larsson, ska hämta honom på gallaj ute i mina traktor.

och hela helgen består av jobb.....

jag vill radera dig, varför ska det vara så svårt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0