tjejmiddag hos Rocky :)

igår så var det tjejmiddag hos rocky :) riktigt kul att se alla och höra hur dem hade det. givetvis mycket snack, alla vet väl hur töser e ;) haha.
jätte god mat, trevligt sällskap och bara himla mysigt gårdagen kunde inte bli bättre :) tack rocky för igår :) <3
man inser verkligen att man saknar allt, tänk innan kunde vi töser bara samlas ngnstans och göra detta, vet iaf att detta måste hända fler gånger!
TÖSER vi i e nog galna.. på riktigt ;)

veckan har bara varit jubb som vanligt, fast kört lite mer lastare än vanligt :) skönt när det går lite bättre för en :)

du ringde mig inatt.. jag bara tycker om dig.. det e fan inte lätt...men nu ska vi träffas.igen.haha. jag blir knäpp.

 nu är det bestämt, jag och mamma ska åka och se Enrique Iglesias  i kph den 21 november :D:D

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0