dagen efter

usch då var jag och sessan i bunkeflo igår och festade. fy för satan. haha. toppad blev man och folket där, helt jävla crazy liksom. ibland blev man banemaj lite chockerad över hur folk kan bete sig. men aja som dem själva erkände vi blir inte kloka i huvudet när vi dricker sprit. jaja tänkte jag, jag har liksom druckit sprit med bönder och såna galna typer men dessa var jävlar ta mig inte kloka.haha. men jag hade kul, tänkte inte alls flörtade precis som som gamla tina gjorde förr vilket jag har saknat och gud vad kul det e ;) haha.
en och annan tabbe men vad gör det.. ;) och ett räligt märke på halsen!! sånt hatar jag.
idag mår jag inte alls bra. bakfull till max. och Annie och Per-Arne kom och hämtade mig imorse sjukt snällt. du e underbar gumman.
idag har jag och sessan diskuterat allt sjukt som hände igår. det blev en livshistoria :)
nä nu ksa jag gå och ta det sista i torktumlaren sen ska jag köra hem till mitt lilla hus, därefter kommer linda, min nya praktikant så ska hon sova över och lite så :) trevlnas. och nu får Anderas en mysig säng nu när jag tvättat både matta, pålakan,lakan,madrass ja allt till honom. fan vad snäll jag e. fast efter torsdagens incident var man nog tvungen till det.HAHA. råkade spy ner hans rum :/ vafan, elin,elle,rebecka, joakim marlene och alla byggarbetare vi la in ett jävla järn, eller åtminstonde jag.haha. och idag kom tilda hem från bulgarien, lyxlirare måste veta allt sen sweet :)

ne nu måste jag köra börjar tre i natt :(:(

jag vill inte!!

jag hade velat träffa dig, kunde kanske blivit bra mellan oss som johan sa, men samtidigt vill jag träffa dig som jag umgicks med inatt. du var verkligen mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0