.härifrån

hade bara behövt komma härifrån. inte tänka så mkt.  resa utomlands. men ne då pajar bilen. ahh :/ skulle på tjugoårsdfest i helgen då spyr jag och får gå hem från jobb.

jag vill så mycket men kan bara så lite...

ska förhoppningsvis till ikea imorgon med mamma :) men inget e hundra än.

och torsdagen när jag, malin, matilda,marlene,anderas,frans och patrik spelade bowling riktigt roligt :D haha., svenne skulle ju med men han somnade ;) haha. jag hade faktiskt kul:) maaauilin och tilda vfi får bli nunnor på heltid nu.. orkar inte med att bara kunna duga när han känner för det.!
fan!

och givetvis ska mitt simkort sluta att fungera så öfr tillfället har jag nytt nr 0761109109139 jag blir knäpp i huvudet på allt!

nä nu ska jag duscha hem och laga mat städa och sen ska jag se Viktoria Beckham :D:D min favorit <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0