Lördag Elli&Maaulin :)

såå lördag idag, äntligen :)

har varit hos sessan idag med, såg färdigt en natt på museet :) Sjukt bra :D:D
sen begav jag mig in till stan.. shopping såklart. har handlat två par nya stölvar :) nice. hade sweetheart annie med mig som smakråd.haha. vi två kommer fram till samma saker alltid.

och btw Svedala fyller 30 år i år :) Haha! Men GRATTIS till denna byhåla

sen nu pratade jag precis med Johan, bestämde lite inför ikväll :) thihi. ska hämta upp dem hos svenne sen bär det iväg till Elli och Malin :D SYPPE!!!

sen har jag ordnat efterfest med hos Marlene darl :), hur fään ska jag orka, men iförsig det e mig vi snackar om partypinglan sjääälv (iaf som de sa på skolan) :)

ne ska köra till sessan nu och fixa det sista på en så man kan ut ikväll :D

har ingen aning om hur kvällen slutar, men förhoppningsvis galen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0