.söndag 30 september bakfull

sjuk. idag e jag sjuk eller rättare sagt bakfull.
törringe igår med Oliver,Olhs,carlsson,Linder,Lenny,Matilda,Emelie,Kim, Oskar, Johan,todde,Henke och nårra andra :) mkt trevligt. thihi. full och galen som vanligt ;) skämde ut mig och trodde nån kom från australien eftersom han sa det. och bara pratade engelska med mig. givetvis pratade jag oxå engelska då. men i slutet av dansen började han prata svenska vadå pinsamt och dansat två danser och försökt prata engelska på fyllan. hahaha.
har umgåts med todde och Johan idag :) mkt trevligt. men ska nog till bollerup en runda sen kanske. todde ska dit och jag vill inte sitta ensam i huset så. jaja vi får se vad söndagen ger en :)
sett film med todde 50 first dates  tänk om man kunde hittat en man som gjorde allt det där för en.. gud då kan man verkligen skatta sig lycklig. älskar den filmen :D och den var en standardfilm på skolan. såg foto innan från skolan . fan vad jag saknar det. inte klokt asså.alla hyss och speciellt dem sista månaderna där.. i miss that time.

ska hem nu, ska bara ta tvätten.

jag behöver mängder av kärlek......
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0