Vallåkra.

jag har ju helt och hållet glömt berätta om vallåkra, dumt av mig. haha. men givetvis hade jag lika kul där i år :D:D
mitt blonda jag kom och hälsade på mig där :D saknar ju dig jätte mkt, men har lovat att jag ska komma upp till hbg en dag så får vi ta och hitta på något :)
och på lördag dag åkte jag till helsingör med mamma eftersom hon fyllde år, där förgyllade jag hennes dag och även min egen.hade mycket trevligt, bara hon och jag.och givetvis handlade jag hem lite starka saker :) 
träffade en massa människor, alltid lika kul ;) alla e liksom galna där uppe precis som en själv ;)
hade annie och elin med mig, sen var ju lenny, linder,olsson carlsson, sara malin, Emma , daniel och en massa andra med där uppe :D ni gjorde det galet där, tack för det :) hade sjukt kul där. bara sprit och galenskaper - precis det jag älskar. och där uppe e jag glad när jag e singel ;) image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0