.kopparsunfalt



jag hade otur på jobbet igår,. två kor la sig vägra resa sig :( !
 dessutom fick jag kopparsunfalt i ögat :( det sved och mitt öga rann i flera timmar, blev helt varigt och äckligt. USCH !
snacka om otur på jobbet... som vanligt... :(


snart vallåkra, något att se framemot :)


jag vill bara bort bort...

inget går nånsin vägen för en !

och vännerna man hade innan, vart har dem tagit vägen?!
vissa vet man alltid vart man har dem<3, men vissa andra har man ingen aning om vad dem gör nuförtiden?!


långt där inne mår man inte alls bra !

se livet från den ljusa sidan, det kan bli bättre :)

Joakim <3

Kommentarer
Postat av: pernilla

Det blir bättre gumman! Det blir det alltid:) Jag är oxå nere i en svacka just nu och det känns som man aldrig kommer komma ur den men försök bara tänka positivt:) Älskar daii gumms! Hoppas jag är en av dom vännerna som du vet alltid finns kvar!(även om vi inte alltid ses så mkt) Puss<3

2008-08-14 @ 15:33:29
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0