.sucks

Jahapp,
livet är ju inte en dans på rosor om man säger så...
varför är allting så svårt?
jag drömmer mardrömmar så ofta, känns inte alls bra när jag ska gå till jobb, har iaf sagt till min chef nu.
tänker alldels för mycket.. tänker på min Don-Philip, hur allt ska bli, jag saknar dig fruktansvärt

vad e det för fel på mig?

hur jag än gör blir det fel!

visst jag har jocke, och jag älskar honom. men ändå känner jag mig så tom, ibland vill jag bara vara för mig själv.. hitta tillbaka till mig själv. var den glada tjej jag var innan, men hur ska jag hitta tillbaka till hon?
vara smal och allt sånt, jag bara äter hela tiden och det är bara fel saker jag äter :(
och när jag känner mig såhär så tror jag aldrig någon skulle vilja anställa en sån som mig..

men istället för att vara neråt hela tiden så får man se framåt, jag har iaf varit duktig och sagt till min chef. tycker inte alls om det att vara där. dem som har varit där minst har mest betalt. tycker det är så fult.och nu ska Hanna flytta hit och bo här ;) thihi. Och tisdagen var ändå ganska bra, var med Jocke hela dagen, myspys på Nova sen åkte vi till Ikea och därefter spela vi bowling med Jojo och Jonas, jag förlora stort :( och nu vill jag bara dem ska ringa och säga att jag fått jobbet i Dk :)

jobba ikväll, sen ska jag ner till ystad, ska ut med mamma, tini och daniel tror jag. vi ska lyssna till Danne och ta oss en cider eller två :)

nästa steg...
hitta tillbaka till dig själv,
sluta äta skräp
ut och spring!!!!
och umgås med hästarna!


                                                  

Kommentarer
Postat av: annika

2008-09-03 @ 11:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0