Vallårka 08 ;)


Vallåkra, woooho.
På fredagen kom annie, mitt hjärta och hämtade mig i sjöbo sen körde vi och fixade en massa saker inför helgen :)
mkt trevligt, sen gjorde vi oss ordning hemma hos henne och väntade på älsklingen och Jimmy skulle komma. sen  kommer dem med den fina bussen hahaha. sen var vi på väg till vallåkra :D tihi.
väl uppe på vallåkra började vi dricka och ha oss, dem hade köpt soffor vi skulle ha där, lide nice :)
alltid lika skoj där uppe, sen komma emma och daniel på kvällen och Jonas var ju även där :)  och min älskade vän Oliver var oxå där :)sen bråkade jag och Älsklingen som vanligt men det redde ut sig :) sen däckade jag:P

lördagen tog jag och jocke en mysdag, tog taxi in till helsingborg och gick där, för någon snodde min kamera kvällen innan så jag köpte en ny :D sen tog vi färjan över till helsingör gick in på en mysig liten resturang där :) jättemysigt var det, bara att gå omkring där.
sen åkte vi tillbaka såg lite reeejs i hbg sen åkte vi ut till vallåkra igen och festade loss :)
full och galen blev jag, och min partypingla hanna kom och Jojo med :D där satt vi och drack, festa loss ;)
träffade en massa nya människor oxå ;)
och mitt blonda jag kom oxå dit, saknar ju dig rebecca :D
hade riktigt roligt där, och jag la mig nog inte förrens vid halv sex på morgonen, jisses!

söndagen, så gick vi och kolla på bilar, men där var inte  så många som där brukar vara :( men fina iaf :D
sen begav vi oss hem igen. och kl 17 skulle jag och Jocke vara på kalas. Hurra.haha.

senare när vi kört hem till sjöbo. ringer Jockes mormor. han har blivit storebror igen :D
till en jättesöt Fabian :)
så på måndagen åkte jag och älsklingen för att hälsa på Christel som var kvar på sjukhuset med Fabian, såå söt :)
 

men som sagt vallåkra helgen var kanon, tóppen helt underbart :D

tack alla, ni anar inte hur kul ni gör det ;) <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Heej mitt bruna jag! Jag saknar dig också. Vi får ta och träffas lite mer. Antingen så kommer jag ner och blir kofru eller kommer du upp och blir helsingborgare för en dag :D

Puss & Kram gumman!

2008-09-02 @ 21:14:14
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0