.1december, vår dag <3

Idag gäller det :)
Vi får vår lägenhet. Vi ska sätta upp våra julsaker. Men först och främst ska vi måla om hela lägenheten.
Nu blir det vi två älskling.
För ett år sedan sprang jag in i dig på tingvallas dansegolv i grottan, jag minns vi hade julbord med klassen. Ett helt år sedan träffade jag dig älskling.
Jag är så lycklig med dig.
Ja helt otroligt att allt sånt här har hänt. men lycklig är jag.
Joakim har allt som jag kan önska mig, ett hjärta av guld, charmen, utsendeet, mysiga ögon. Han lyckas göra mig kär i honom dag efter dag, han får mig att le, precis som han hjälper mig upp när jag håller på att falla. Joakim du är mitt allt, du har fångat mig och mitt hjärta. Jag kan se oss två om tio år. Jag kan alltid se mig vid din sida. Joakim är bäst, för han ser det bästa i mig, även om jag har dåliga dagar. så tar han fram det fina i mig precis som jag gör hos honom. Han är det finaste och bästa jag vet.♥

Det kan hända att jag inte skriver på nån dag, men jag ska försöka skriva så mkt jag kan. Men nu är det flytt och målning som gäller. Ska jobba ikväll sen är jag ledig i två dagar för vi vill bli färdiga med målandet. Så jag kan sätta upp julsakerna, Såååå mysigt.
Men det värsta är att jag missat julkalendern, måste se det ikväll. Jag älskar att se sånt. thihi.
Den första december, vår dag är här älskling ♥



 


Lite myslåtar som jag lyssnar på idag Se och lyssna här på en av favoriterna.
Eftersom jag älskar allt som har med disney att göra, speciellt Ariel. Så har jag tagit lite klipp från dem.
Ni får tycka jag e en nörd, men disney filmer är så himla bra. Tänk på allt dem gjort. Men här kommer en låt jag gillar.
se här
Denna älskar jag kolla här. den är till Joakim min älskling.

Kommentarer
Postat av: Emma

Att läsa detta från dig Tina är helt främmande för mig. Aldrig trodde jag att jag skulle få läsa om att du har fått sååå starka känslor för en KILLE. Det är helt sjukt! Men jag måste också säga att jag är såååå glad för din skull! Du är verkligen värd detta, och Jocke är en sjukt bra kille. Se nu till att hålla fast vid honom i mååånga år till :). Hoppas allt också blir bra med lägenheten och allt. Är superglad för eran skull :). LOVE!

2008-12-01 @ 14:31:22
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: pernilla

Sjukt fint skrivit Tina! Och jag är så fruktansvärt glad för din skull att du hittat nån, han verkar ju jätte bra för dig hjärtat:) Ser fram emot att få komma och hälsa på er:) Lycka nu till med målning och allt! Puss puss på dig snäckis!

2008-12-01 @ 18:21:00
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0