.att vakna hemskt

Vi har äntligen fått internet!!! så sjukt skönt :D

Fy fan så hemskt det var att vakna denna morgonen, jag vaknade av att min säng skakade, alla mina gadrobsdörrar stod och slog, mina kissar var jätte rädda.
Fy tusan så hemskt. Min första jordbävning. Fy fan vad hemskt det är att vakna hemskt, dagen blir förstörd och orolig resten av dagen.
Direkt ner till Lina, har umgåts med henne idag, hittat på ett och annat. Sen har jag jobbat en del idag oxå. Imorgon ska jag vara mentor igen, nice :)

Ser bodygard nu, så jäkla bra, men ska strax krypa ner till Jocke.
Tänkte handla mina sista klappar imorgon, men det blir kanske på torsdag istället. Måste ju fixas, dessutom resten av julmaten med. Sakta men säkert, thihi

Jag älskar dig Joakim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0