.dålig början dåligt slut

Denna dagen...
Jag undrar just när den ska ta slut?

Började dåliigt, slutade dåligt. mitt i mellan var det hyfsat bra. det var bra när vi handlade julklappar :)
Älskar att handla julklappar, jocke hatar nog det.
har handlat det mesta. men eftersom jag ska jobba resten av veckan får ju jocke sköta det eftersom jag inte får lön från det 22a. och han har redan fått sin så. men men.
alltid jocke som betalar som alla andra säger.
Och jag bara gnäller...

maskerad på måndag, jag undrar vad jocke ska klä ut sig till, för jag orkar inte tjata och fråga honom mer...

Ungefär så känns allt för mig nu!

Kommentarer
Postat av: Linsan

gumman gumman gumman <3

2008-12-18 @ 11:03:03
Postat av: pernilla

Haha den är helt sjuk=P Saknar dig med älsklingen<3 Får ses efter jul=) Pussar till daii!!

2008-12-18 @ 11:14:26
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0