.idag blir det julbord

Idag ska jag på julbord med klassen, Riktigt skoj ska det bli. Jocke ska oxå med faktiskt, ska bli spännande :) Idag ska Pella till mig innan, Hon och jag ikväll, som gamla goda tider:) vi sticker till Herr Täljemark vid fyra;). Ska bli skoj att träffa bönderna igen. Längesen sist.

Igår åkte robin ut, jag fattar inte vad folk ser hos Alice....
Kevin bäst som vanligt :) hoppas ni fattar att jag snackar om idol ;)
Hade Emma,Daniel och lilla mamma hos oss igår.Martin kom oxå upp. Han och Jocke satt och drack en massa beer. MYS!

Hoppas vi snart får vårt internet så jag kan blogga på heltid igen:)

Mina bebisar e hos mig nu, mina söta kissemissar♥

lite foto jag hitta hos mamma nu när jag hämtar mina kläder här. hihi
l






Kommentarer
Postat av: pernilla

Älskar dig gumman! Synd bara att alla dina saker försvunnit, fattar asså inte hur din mobil försvunnit för du la den framför mig på bordet och jag gick inte där ifrån:S Och sen kameran låg själv vid ett bord där du la den så det kan jag kanske mer förstå att den försvann. Men jävla skit asså! Hoppas du hade kul ändå=)

2008-12-07 @ 09:22:05
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0