.Jobb,jobb och en julgran

Idag känns allt lite bättre, nu iaf.
Kan det vara för att jag sålde igår :)
eller ja, jag var mentor. hjälpte killen att sälja sin första maskin :D såå nice!

Då det är fredag har jag hela min helg fullspäckad.
Jobbar ikväll, hela dagen imorgon, och hela söndag. Ska vara mentor till den hära killen. Vi hoppas att det går lika bra som igår. Men ändå vill jag komma hem i tid och fixa till julafton och till maskeraden.

Har mixtrat en del med jockes julklapp. den blir väl bra hoppas jag. Man kan ju alltid göra om den efteråt, men vill ge honom något speciellt :) hihi.
Och maskeraden med mitt jobb på jönkönpinge har inte kommit mkt längre :S.
Kanske prinssesa eller sexig cowboy då, jag har mina avklippta jeans. som för engångsskull kan passa lägligt.haha.
HJÄLP!

Och så handla vi vår Julgran igår :D och ikväll när jag jobbat färdigt ska vi pynta den, en mysig sen kväll idag blir det. Men såå mysigt vi ska ha det. Känna julstämmningen. MYS!
Har en del kvar att fixa till Julafton så. Nu får vi skynda....

Nära jul, jisses vad tiden går. Allt bara springer ifrån en. Men hoppas vi hinner ifatt den ;)

Lycka till idag Siss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0