.Jojos 20årsfest

Så påväg hem efter A6 så var det hem och duscha och göra sig ordning till Jojo.
Där var maten, folket, spriten, Musiken allt på topp :)
Riktigt nice.
Baby körde så jag kunde dricka, men jag skötte mig ju ändå. Vi hade bestämt att vid elva ska vi hem och duka Julbordet. Så efter elva fick vi bege oss hem igen, men det var nice där :)

'
jag & alex i bilen på väg hem från Jönköpinge, inget bättre för oss ;)

Nu kommer iaf foto från Jojos partaaaaj ;)


Födelsedagsgrisen Jojo i sin tröja hon fick av grabbarna :)
 

Kul att träffa alla, Linus och hennes bebis, Rocky, Cecce, Challe, Ja hela kompaniet var skoj att träffa :D
Man saknar ju dem, och alla minnena.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0