.snart jönköpinge

Var hos min Siss igår, man blir alltid lika chockad. Ni vet svedalaskvaller. Vissa saker är rent ut sagt för jävla äckliga! Hur tänker folk? eller ni tänker inte?
Likadant blev det nu som för några månder sen. Äckligt. Är det allt ni lyckas få tag på? en avdankad kärring som behöver tröst?
Men men, inte mitt liv, jag lägger mig inte i, tycker bara det är vidrigt.
igår var även jag och jocke och handla hem det sista, och även hos pappa och Mia, var mysigt. Jag prova Ericas prinsessklänning, och den passa. Men igårkväll så skulle jag inte vara prinsessa längre så då behövdes inte hennes klänning. Men jag fick den på mig, haha.


Ikväll ska det bli maskerad för hela slanten. Vi ska vara pirater efter alla om och men. Men kan hända vi hinner byta igen.haha.

I bilen upp är det jag,jocke,alexandra,john och pernilla. Johns sambo.
Aleex och jag ska röja ikväll. Detta ska bli så spännande. Vi kör ifrån malmö halv tolv. Så ska vi gå lite upp i jönköping oxå :) Mysigt!

Foto kommer förmodligen senare.

Byeeeeeee


Kommentarer
Postat av: Caroline

du gör dig jävligt bra på bild Tina :)

2008-12-29 @ 00:00:17
URL: http://sessyklapp.blogg.se/
Postat av: Caroline

du gör dig jävligt bra på bild Tina :)

2008-12-29 @ 00:00:30
URL: http://sessyklapp.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra dag! :)

2008-12-29 @ 00:01:19
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0