.tillbaka för stunden

Sorry mina trogna fans!!!
Var bara tvungen att skriva så, haha.
Förlåt jag inte skrivit på ett tag.

Min helg var helt galen, Lördagen!!!
Jisses, men skoj hade jag. Det var en sjuk kväll. Men så grymt roligt samtidigt. Tyvärr kom inte jag och Jocke till Slagt med dem andra, men vi var nog dem sista på törringe vid tre fyra. Haha. Hade riktigt skoj faktiskt, det jag minns. Det jag inte minns, tror dem säger att då har det inte hänt. haha. Var så skoj, Pernilla, Hanna Linn asså er hade jag inte dansat med på sjuktlänge. Me Like!!
I go Crazy When Im Drunk.

Söndagen mådde man som ett helvete. Ibland är det jobbigt att vara en partyprinsessa, men on the dancefloor i love the party!
Men söndagkvällen blev mysig, jag och jocke beställde hem pizza eftersom ingen orkade något. Sen tittade vi på madagskar 2. första ensamma kvällen i vår lägenhet. Så mysigt ♥

I tisdags stack jag och jocke för att storhandla. Det blir nog billigare i längden och så är det mysigt samtidigt. Vi handla även hem till Julafton då den ska firas hemma hos oss :) ska nog bli trevligt.hihi.
 
Och igår kom Linn hem till mig, vi satt och prata om allt mellan himmel och jord. Så mysigt. Kollade även på Madgaskar 2 då eftersom Linn inte hade sett den. Men det var trevligt. Sen kom Jocke och Jimmy så åt vi. Jag stack till jobb och jobbade. Dem stack och ordnade med crossarna och sånt.
Sen började jag som mentor igår, så skoj :) Var med en kille som hette Joakim. Imorgon och i helgen ska jag vara med en kille som heter Tim. Ska bli spännande.

Idolfinal imorgon.20årsfest på lördag hela helgen fullpackad som vanligt.
Men det ska bli skoj faktiskt :)

Nee nu har jag inte tid att skriva mer, tänker så mkt för mkt. Hur lär man sig att inte tänka för mycket?
Men idag ska nog jag och jocke träffa Emma och Daniel som det ser ut nu. Men först Ica Maxi i tbg och handla en plattång till mig som jag ska få i Julklapp:)
Och om ca 5 dagar får vi vårt eget internet i hemmet. Skönt! hihi.

Snart julafton, jag längtar.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0