.från den 25 - 29 uppdatering

Den 25, dagen efter julafton blev det utgång till Tingvalla.
Vi valde det eftersom vi träffades faktiskt där :) så tingvalla så vi kunde skapa lite mysiga tillbaka blickar. hihi. Över ett år sedan vi träffades där. Helt sjukt.
Men vi förfesta hos Hanna & Jojo i där ute i ingenstans. Det var Nice :) fulla och galna ;)

Lättare att låta er se foton än att berätta :)

       vi två <3

   


 Dansa gjorde baby och jag :)

   

Kvällen var galen och rolig, kära Becca var en ängel och hämtade och lämnade oss.
Tack!


Fredagkvällen var vi med Anderas och Elin, kolla film åt gott och tog det väldigt lugnt. Skönt.
Hela helgen tog vi det lugnt, har haft en jäkla huvudvärk så :S
Även varit inne och shoppat en del. Jag älskar att shoppa men jisses vad mkt folk där e.
Och vi var i val och kval att köpa en 47tums tv för tio lappar på media market.
Men vi ångra oss. Och därmed har vi fortfarande kvar vår lilla. Den fungerar utmärkt än sålänge.
Så vi tar allt lugnt. Vårt hem behöver inte vara perkfekt när vi flyttar in i det. Utan vi tar det som det kommer, det kommer ju bli perfekt så småning om.
Åtminstonde bra till oss, och det är ju vi som ska bo här :)
Jag vet inte vad som händer med mig, ibland tappar jag bara lusten och orken.
Varför?
Har inhandlat någon klänning och sånt på rean. Sen idag handla jag en vårdgrej till mina naglar. Sjukt bra. Men innan dess var vi i k-stad. Lgh gick inte igenom. men det var fönsterna som inte var godkända. Men dem såg inte så rena ut. men hade han kommit för två månader sen så hade det kanske sett bättre ut. Men men. Jag ska inte lägga mig i hans liv känns det som. Han verkar bli sur och jag är väl känslig hela tiden.Har inte en aning om varför.
Men men, älskar ju honom ändå :) finns väl inget förhållande utan bråk?
Jag vet inte in och ut längre....
Jag vet iaf att jag och jocke ska fortsätta ut och gå vår promenad vi gör varje kväll nu, jättemysigt.hihi.



Ne, nu ska jag skriva ner mina nyårslöften. För jag har ju givetvis några. Hihi.
Har ni något speciellt ni ska lova och hålla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0