.jobbiga drömmar


Japp, som vanligt drömmer jag, så jäkla drygt!
Jag somnar trött och vaknar trött av mitt drömmande.
Hatar det.
Det är sådana jobbiga drömmar, inatt drömde jag om att jag och jocke hade storgräl och otrogenhet och sånt hemskt. Det är så jobbigt att alltid drömma.
Har dem natt efter natt, efter jag var på jobb och körde gocart, vilket var svin skoj :) kom tolva och fyra ;)
men två nätter därefter drömde jag att jag körde ihjäl en gammal vän eller vad man ska kalla det.
Att vakna så e så himla jobbigt.
jag får ju inte sova ut ordentligt. Jocke vaknar om natten när jag ligger och säger nej, nej nej. Ahh sådana jobbiga drömmar vill jag vara utan
Någon annan som drömmer så ofta? vet ni vad det kan bero på?

Kommentarer
Postat av: naddie.

jag drömmer MASSA knepiga drömmar! men jag skyller på mina gravidhormoner ;)

2008-12-18 @ 18:08:56
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0