.Uppdatering Julfesten

Så nu kommer här lite bilder från julfesten.
Vi var då pirater.
Jisses som folk var utklädda, det var nice. hihi.
Längtar redan till Vårfesten;)
Himla skoj hade vi, jag fick en flaska vin, kort och en chockladask när vi kom upp på hotellrummet. Så Nice.
Och där fanns mkt på auktionen, men man skulle ha sålt hela tiden då ju. hmmm.
Var så jäkla nära att ta hem ett playstation 3. Men ikke. Så typiskt.
Men dem bjöd ju på mat, hotell, party, ja allt. utom spriten i baren. Men den var inte så dyr. Thihi.
Men det var mysigt och jättetrevligt.
Dagen efter åkte vi till A6 och shoppa lite. Nice.
Vilken tur jag har Alex på mitt jobb, hon och jag. Sen är det tur jag har lilla Lindha uppe ifrån halmstad trakterna.
Men det var iaf JÄTTEMYSIGT. Ligga på hotellt, tionde våningen.



   
Pernilla-John                     Lindha&Henrik                      Aleeex & Jag


 
Lindha& Jag

sen festades det hela natten lång i ett köpcentra, GALET ;)

    

Med andra ord, festen var lyckad.
Vi körde även inom ett flygplan fullt med GODIS. Giftigt att vara där. hihi.

Allt var verkligen fyllt med godis inuti. hihi.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag måste ju bara säga att Jocke var übersexig NOT ;).

2008-12-28 @ 22:11:55
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0