.Sista Dagen 2008

Så sista dagen på detta året, jag kan väl inte säga mer än att 2008 gav mig ett hyfsat bra år. Träffade min älskling. Men har även dessutom förlorat en del nära och kära...
Men men.
Nytt år, nya tag.


Vill bara bli av med snuvan och huvudvärken nu. Hoppas jag blir bättre sen.
Och jag hoppas på tequila Rose ikväll ;)
Ikväll ska vi äta här hemma sedan ska vi bege oss till Lenny. Jimmy och Jocke har såklart redan börjat dricka.
*Vi ska grilla ikväll. Skinkschnitzel hackelbakspotatis beeeasås med sallad :D
*Daim tårta med jordgubbar

Och det värsta e, jag har inget att ta på mig!!!
Deppig man blir, nyårsafton och jag ska gå naken.
Och dessutom krånglar min mobil, så ibland kan man inte ringa eller smsa mig. utan blir helt svart på telefonen.DRYGT!

Men Gott Nytt År. Hoppas ni är nöjda med 2008 :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0