.Vår Julafton <3



Så blev vårt långbord i vardagsrummet. vad tyckts?
Klockan tre kom alla hem till oss, Vi såg Kalle Anka och myste i början :)
Sen hade vi maten i köket, jag tyckte det var riktigt mysigt, Mkt jobb men värt det.
Och alla hade nog lika skoj/trevligt som vi.
Jocke var vår tomte :) hihi.
Massor av julklappar fick vi :) MYS♥
Vi lekte massa lekar oxå, nice. Fast jag vann inte en enda gång :( haha.
Vid elva tiden tog mamma och Anna tåget hem.
Första julen utan mina söta systerdöttar.
Men hade ju Jockes familj där och söta fabian.
Så vid elva åkte dem, och då gick Christel och Fabian med.
Så Robin, Jag, Jasse och Jocke var kvar. Vi spelade spel och drack. Så nice.
Sen kom Jockes kompisar och Wille, Jasses pojkvän.
Julafton var väldigt lyckad.

     
 

                                                                         Lekarna i full gång

 

Såhär såg det ut när Jockes kompisar och vi sjöng och spela.

  

                                   

                                                                 
The Nanders getting drunk ;)

Jag älskade vår julafton, var mysigt att vakna upp med älsklingen och gå och lägga sig med Älsklingen

Kommentarer
Postat av: naddie.

tack gumman! :) oh jag måste få komma och hälsa på en dag SNART! kan inte du och jag och våra män ha mysmiddag snart? <3

2008-12-28 @ 23:34:07
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0