.varför svårt?

usssch vad jag är trött, har varit i gång sen tre i morse :S det är inte alls min grej när klockan ringer kvart i, men vad gör man inte för sina små bebisar. haha.

provmjölkning ikväll hurra liksom, kunde jag varit utan men ikke.

som vanligt är det lika svårt att vara lika duktig på jobb som grabbarna, ganska drygt är det att man hela tiden ska kämpa och ha sig. men men det lönar väl sig i slut ändan får jag hoppas. men man tröttnar på att höra att killarna gör si, och så. det går mycket bättre för dem och bla bla. ahh, vad nöjd istället med att jag alltid ställer upp istället för att klaga. man kostar si och så. ge upp bara du hade inte klarat dig utan mig iaf! haha. och en sak till en annan, varför vara sur?tror inte där är något egentligen att vara sur över, men om man nu har så mycket vänner, sanna dessutom så bryr jag mig faktiskt inte. jag har frågat vad jag har gjort för fel, kan man inte ens säga vad man har gjort för fel, då känns det som det inte är så stort fel egentligen. utan man ska bara sura.. men men det e upp till dig nu..?!


jag saknar allt, skolan, livet med mina hästar ( speciellt Don-Philip) allt. jag vill bara virda tillbaka tiden ibland..


Varför ska allt vara så svårt?
om jag vill bli skiiit snygg e det svårt,
om jag vill gå ner tio kilo e det svårt,
om jag vill bli grym på en sak är det svårt.

 
fan vad allt är svårt.?!


hoppas jag finner en lööösning iaf!!!

kanske tyskland med jocke på fredag ;)thihi.

GALET PÅ LÖRDAG MED MIN PINGLA :D

<3

Kommentarer
Postat av: Pella

Livet är alltid svårt gumman.. När en sak löst sig så uppstår det alltid ett nytt problem. Jag antar att det är så livet går till.. Jag kan trösta dig med att du är nog inte ensam om att känna så. Men man klarar ju det mesta, eller hur? Speciellt Tina, hon e fan inte lätt att knäcka!;-P Du ska veta att jag älskar dig gumman och jag saknar dig som fan! Ta hand om dig! Massa kramar!

2008-05-11 @ 21:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0