.Grattis Bästis

    

Vår älskade Bästis fyller 20år idag, Grattis Bästis
Vill se dig snart igen, alldels för längesen man såg dig ♥



Såå då har jag sålt ännu en maskin, hoppas då inte Emma har mutat dessa med ;) haha.vilket jag inte tror. Känns så himla bra att sälja och få folk att inse liksom att det är en bra maskin.
Dagen har varit bra, allt känns lugnt och skönt. försov mig imorse. trodde jag skulle upp vid åtta men jag drog mig ända till halv elva, vilket jag inte gjort på länge. Men började inte jobba förren vid fyra så det var helt okej.

Jag vill oxå vara med i ert girlgäng, Emma, Naddie & Pella men jag hoppas att jag får det, känns som att vi har blivit mycket vuxnare än de andra på något sätt. Inget negativt menat mot er andra. Men jag tror vi här e på en annan nivå om ni förstår mig.

nu ska jag krypa ner. Fast är sugen på att se en film, vilket blir det.

Och Daniel du får lära Jocke lite sånt mys, jag vill oxå ha sånt myspys att komma hem till.♥

Sov gott mina sötnosar ny dag imorgon, hoppas på ännu mer energi.

   

   Oliver blir 20år idag, saknar honom.
        Saknar vår trio

Kommentarer
Postat av: pernilla

Klart du ska va med i gänget;) Sant det du säger..men det e nog för vi har sambo och seriösa förhållande osv. Älskar daii mest gummsi!

2008-11-05 @ 01:53:16
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: Emma

Instämmer helt med Pernilla! Man blir tydligen mycket mer mogen när man blir sambo osv. Och jag trivs mycket bra på denna nivån :D. Det är klart att du får vara med oss, men se då till att ha tid ;). HAHA! Mutat? Inte jag väl? HAHA ;). Men vem har du nu sålt till då nyfiken? Puss

2008-11-05 @ 18:23:59
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0