.Hiltonhotell och mys

Vad tycker ni om min nya desgin på bloggen?
Fröken Nathalie som gjort den till mig, jag gillar allt utom den svartvitabilden. Men den ska hon ändra, annars gillar jag själv den :D
Vad tycker du?

IDOL
ikväll, jag älskade Johans Free Fallin! Sjukt bra, fick gåshud så bra jag tyckte det var.
Men Kevin är ju en av favoriterna, alltid grym, alltid glad och på scen. Älskar det, han visar inte om han mår dåligt, han kör sina grejor och jag älskar det.
Jag hoppas Alice åker ikväll, hon e som hon e, jag tycker killarna är väldigt mycket bättre än henne, tycket inte hon har visat så mkt framsteg och skilland sen hon kom med i den tävlingen.
Så e det enligt mig och mina åsikter.
HUR FAN RÖSTAR SVENSKA FOLKET?
Hur kunde Johan åka ut när Alice skulle ut? Nu är det ju inte så kul längre.......
Johan gjorde ju idol, eller en del av Idol.

Nu vill jag bara mitt jobb ska skicka till mig hur jag ska jobba imorgon. Vi har tävling mot alla andra länder som säljer vår maskin så nu hoppas vi att Sverige vinner. Speciellt vi här nere på Malmö
Fast nu fick jag reda på att jag börjar inte från två och då ska jag hem till min älskade vän Oliver ♥
Hoppas på dagen imorgon blir lika mysig som idag, handlat julklappar, vi passar Kate och har bakat hemmagjord Pizza. MYS,
haft stor kick off på Hilton, vilket var riktigt nice.
Jag gillade det verkligen, och maten. Riktigt god. Stor buffé, grillade ryggbiff, potatis och massa annat, Chessecake till dessert. Me like, Hilton får topp betyg av mig.♥ (om man inte räknar med deras dåliga service när det gäller mynt)

Nu ska jag fortsätta mysa med min älskling, och njuta av allt mys och kärlek. Imorgonbitti när affärerna öppnar ska vi kolla köksmöbler.
Snart den första december♥







Kommentarer
Postat av: Pernilla

Din blogg blev fin!:)

Usch jag hatar idol detta året! Snacka om fjortisar dom som skrek så att dom höll på svimma när johan sjöng OMG! haha Jag hoppas i alla fall att kevin eller robin vinner:D Puss på daii gumms!

2008-11-29 @ 06:49:21
URL: http://pernillasidnor.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller absolut med dig! Alice skulle åkt ut, avskyr henne! Men TYVÄRR så blev det Johan gråter.

2008-11-29 @ 11:12:31
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0