.fredagsmöte på jobb

Det går faktiskt bra för mig på mitt nya jobb, ialla fall verka alla andra tycka det, Jag med! Sålde igårkväll igen.Woho.
Allt går ju upp och ner, men ändå. Jag lovar att berätta Emmsi vem det var som lämna tillbaka maskinen, men egentligen var det nog tur, för sen ringde Sunsavall kontoret och sa att ingen av dem verkade helt godkända i kredit.. men men, dem hade behövt maskinen iaf!

Har varit på möte idag på jobb, intressant. Roligast och höra om den dära julfesten. Längtar såå mycket till den verkar så himla roligt på dem. Det är dessutom Maskerad fick vi reda på idag. thihi :) Vad ska man vara utklädd till? förslag?

Väntar på mitt hjärta ska komma hem så vi ska köra till PJ och lämna in min lönelapp börjar krisa nu, haha.
Och hinner vi så ska vi förhoppningsvis inom Bo Olsson. Och dessutom måste vi handla en inflyttningspresent till Dennis (Denan) ska på inflyttningsfest hos honom ikväll. Och en till Jonas för vi har inte hittat något som passade till han och hans hem. Men jag lovar Jonas, du ska oxå få din present.

Men jag skriver mer senare, men än så länge har min dag varit bra. Funderar på att göra nåot romantiskt för Jocke. Men som sagt jag funderade bara.
Men dessutom tycker jag att Jocke ska vara lite romantisk till mig ;) haha.

Hoppas mormor kommer hem från sjukhuset snart, har varit där inne i snart tre dagar. Vill att hon ska komma hem nu,
Mormor glöm inte bort att du har mitt stöd och att jag älskar dig, vi kämpar tillsammans
 ♥



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0