.hem till Lina & Henke

Andledningen till att jag är så glad är för att chefen från jobb ringde mig igår. Han vill ha mig på en högre tjänst. Redan liksom? Jag har inte jobbar där mer i än tre veckor, inte fått min första lön än. men han tyckte jag var så positv och framåt. Alltid ett leende på läpparna sa han.Så om jag fixar och kämpar så som jag gör nu så är jag efter jul lite mer än bara en säljare. Kan ni förstå hur glad jag blev, jag tyckte inte jag var så duktig på att sälja men jag har ju åtminstonde lyckats.
Så förhoppningsvis får jag en högre tjänst sen, woho.

Det var min hemlis, är super glad.

Idag ska jag och jocke hem till Lina och Henke. Jag ska göra en demo sen ska vi mäta väggar, gardiner osv. För om typ två veckor flyttar vi. Jisses vad tiden den går, den springer iväg.Men jag vill, Lina längtar lika mkt, snart bor vi grannar. thihi.

Snart snart så.
Du& jag i vår egen lägenhet, med våra kissemisser och allt sånt mys, jag längtar




Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att någon bryr sig :)



Och grattis till den kanske nya tjänsten, det är du värd :)

2008-11-13 @ 19:32:23
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0