.Idag är det torsdag

Min torsdag har varit mys, förutom att jag har drömt mardrömmar inatt. så drygt. Och så jobbigt att vakna panikslagen.
Sen när man går upp ser man att det blåser nästan som storm där ute. I dont like. fy fän.
Efter att suttit här en liten stund bestämde jag och Naddie för en mysdag när hon inte kunde träffa Anna idag.
Julmust och godis framför hem till gården och sen såg vi Baby Mum. Eller ja den hette något sådant.
Men både hem till gården och filmen var bra, och det var mys att bara sitta och snacka och slappa. Me like.
Nu ska jag göra mig i ordning och tyvärr hämta en maskin, dem insåg att dem inte hade råd. Han ville men hon var tveksam. TYPISKT.
Men jag ska sälja den ikväll igen. Oja lita på mig ska ta mig tusan till att sälja!
Och jag glömde säga igår att mitt hjärta Annie fyllade år, 20 hela år. GRATTIS HJÄRTAT!
 


Så då är det till fixning av mig och vänta på Joakim ska komma. sen efter jag hämtat maskinen ska vi till hans mamma och äta middag, trevligt!
och förmodligen lämna in min lapp till Pj så jag har lite lön till helgen, även om det blir en ganska lugn helg men det blir nog bra ändå :)

Det bästa med torsdag e att det är snart fredag och då är det Idol och party som gäller, eller ja vad vet jag ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vem är det som inte ska ha maskinen längre? Puss

2008-11-06 @ 17:28:27
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0