.Måndag, jag vill ha energi

jag orkar inte mer, jag kan inte ta allt själv, försökt prata med Joakim om allt igår, hur nervös jag är osv.

Jag vet inte hur jag ska göra för att få det bra,

och jag hatar min kropp nu, verkligen fy vad hemsk den är..... jag måste ut och springa och sånt. vill vakna postiv och känna att jag har energi. Jag har ingen energi känns det som, vill vara pigg och glad. Bara vakna med energi, känna att man gör saker och har varit duktig denna dagen oxå.
Men idag ska jag jobba, jobbet har dubbelbokat mig. Ska hem till Christian (Chille) och Evelina samtidigt som dem skrivit att en kvart innan ska jag vara hos Kjell. Men men vi får se vart jag hamnar.

Wish me Luck♥


Kan någon hjälpa mig att hitta energin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0