.sålt min första egna

såå glad jag e, fick sålt min egna första maskin igår hos Kjell. Väldigt imponerade var dem vilket dem flesta e, sååå nice :D

har haft morgonmöte idag på luren med mitt jobb, alltid lika skoj att sitta och lyssna :)
 
ne nu ska jag ta tvätten och göra mig i ordning inför jobb, ska ta mig tusan till att sälja en maskin till.
Jag ska KLARA det.
Jag vill ha sån energi som jag fick igår när jag sålt, det var precis som allt släppte när jag fick sålt den, woho :)
Pj ringde mig idag, dem saknade mig, auuw såklart man saknar mig ;) haha. Det e tomt här, och så bestämde vi att jag ska jobba en lördag. nice. behöver alltid extra pengar nu till jul och flytt så.


Hoppas ni andra har en trevlig dag nu kallar jobb och annat.

tack Joakim för allt du gör ♥


 

Kommentarer
Postat av: Emma

F*n va nice att du fått sålt en maskin! Grattis Gumman! Men du jag glömde nog nämna att jag hade mutat Kjell..sorry.. Hahaha, klart jag inte har! Du är bäst Tinisen!

2008-11-04 @ 15:42:57
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0