.snart torsdag

okeeej, jag ville väl att det skulle vara torsdag idag kunde inte hjälpa det... Men snart e det torsdag iaf. Skönt. thihi.
Har umgåts med Naddie och lite sånt. så skönt, att bara hitta på ngt.Sen kom jag hem så åt jag, mamma och Jocke pannbiff med lök, sås och potatis, MUMS säger jag bara. Sen kolla jag och älsklingen Bonde söker fru... fast nu söker jag inget längre. Jag har ju dig!

Joakim du är mitt liv, är så lycklig med dig. Vi tar allt som det kommer, varför oroa sig hela tiden?♥


Skriver mer imorgon, godnatt alla sötnosar.
Btw läste att Blondinbella ska ut ikväll. Jisses jag kommer inte ihåg när jag gick ut en varadag sist.
Men jag minns att på skolan hade vi det skoj... Det kan nog dem flesta hålla med om, det var galet ;)


         

hittade en julbild som togs hemma hos oss förra Julen, jag och mina sötsaker till Systerdöttrar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0