.till dem som är i himmeln

jag saknar.............





alla som har tagits ifrån mig, nära och kära.....

(bildern är från farfars begravning)
Jag hoppas farmor,farfar & morfar att ni e stolta över vad jag har blitvit och lyckats med, jag fortsätter kämpa.

Jag saknar er!
Farmor du betydde/ betyder jätte mkt för mig, jag saknar att komma hem till dig.
Farfar du var sjuk mot slutet, saknar dig och farmor!
Morfar, jag saknar dig, dina bussturer och allt vi gjorde.
Jimmy, du var en härlig vän, speciellt när vi umgicks i Skurup.

Tror jag kommer gå en runda på kyrkogården, ville bara säga till er att jag saknar er, tänker på er ofta...
Sen tänker jag även på en grej jag gjort för typ snart två år sen...Om jag gjorde rätt eller fel, men egentligen känns det rätt, alla beslut är svåra och tuffa, vissa är lättare än andra...

 till er som finns i himmeln, jag tänker på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0