.Till min stora syster

Ville bara säga till min syster att jag finns här för dig!
Att förlora en bästa vän kan inte vara lätt, du vill ju visa allt du klarat och gjort. Han hade blivit så stolt. Och tyckt du var hetare än hetast med dina boooopps, det hade din bästa vän gillat, han gillade ju faktiskt alla dina sidor. Bra som dåliga.
Även om alltid inte gått perfekt för oss, vi har bråkat. Men livet är fullt av motgångar, man får kämpa vidare och se ljuset
Så länge vi har varann kan vi kämpa och hoppas att livet bjuder på godheter.




Älskar min syster på denna bilden, tycker hon ser så himla naturligt vacker ut på den, kolla in hennes läppar jag älskar dem på denna bilden.
(Togs för några månader sedan. )

Siss Jag älskar dig, alltid vi. Vi kämpar tillsammans, vi kanske inte pratar varje dag men jag hoppas du vet om att jag alltid finns här, om du vill skratta gråta, bråka. Oavsett vad kommer lilla syster jag alltid vara där för dig .
Jag har tur, för jag har en underbar storasyster som har ett hjärta av guld



Systrarna Pedersen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0