.min mysiga fredag

idag har jag varit på möte på jobb, vilket vi har var fredag, fast idag var några av mina kurskamrater där, så skoj att se dem :) sen har jag jobbat en liten stund.


Jag och Emma e IDOL fans. Jag tyckte ingen var svin grym på solo, men duetterna tyckte jag däremot var mkt bättre. Men det e riktigt skönt att se idol, jag gillar det mer och mer för vart år... thihi.

Idag var Jocke riktigt gullig mot mig, köpte en fin rosa blomma till mig med kort i att han älskade mig, Gulligt va?
Han ville väl visa lite uppskattning (nu när det går lite bättre på mitt jobb.)
Blev jätteglad, sen hade han handlar godis och så ville han beställa hem planka.
Tack älskling, blev super glad,
Har haft en jättemysig fredag med dig
Du är helt underbar Joakim Nander!

Jag Älskar Dig






Nu ska vi bege oss ut till huset i eriksdal, vi ska jobba med kossorna imorgon, vet inte hur det känns än.
Men det känns underbart att min älskling ska vara med mig ialla fall. Och sen i mellan ska vi köra till Ystad, han ska bli fotograferad, hela familjen ska det. Så det ska bli roligt att se hur det går till, som tur är ska inte jag bli fotad, skönt!Men imorgon kommer jag nog inte kunna skriva något alls, ska jobba med korna sen ska flicksen ut, ska bli himla skoj faktiskt. Så jag och Jocke skyndar oss. Och sen på söndag vill jag till burlöv... Gissa varför?
Jo såklart ska IDOLERNA dit, så då vill jag oxå. Vilken nörd. men ja sån e jag.thihi.



Kommentarer
Postat av: Emma

Klart IDOL äger ju :D. Men du Tinisen, det är nog inte alla idolerna som ska till Burlöv :/. Det brukar bara vara dom som har blivit utröstade. Bara så du vet ;). Du lär ju missa dom bästa, Johan och Robin B ;).

2008-11-14 @ 23:20:44
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0