.Gårkvällen med Björn Gustavsson & mitt Co

Igår hade jag en riktigt trevlig gårkväll, skratta riktigt mycket, trevligt sällskap hur bra kunde det liksom bli?

Jocke körde tidigt härifrån för dem skulle packa ner allt i hans lgh i Kstad, därmed betyder det att han bor här nere nu så skönt.
Jag trodde jag skulle jobba men skulle på återbesök hos mamma, hon vill tyvärr inte ha kvar maskinen, jäkligt drygt men det var väl för hon skulle till thailand. ja jag vet inte blev bara såå ahhhhhh.. ni förstår säkert vad jag menar?

  

Men iallafall var resten av dagen trevlig, kalas hos kusinen och sen så blev det utgång,
vi var nog en 11st som åt tsm på Ölcafe´t. Jättegott var det.
Drack en massa drinkar och sånt gott. Myspys var nog den drinken alla drack mest. nice.
Sen begav sig killarna för att bowla och vi tre flickor Hjärtat Matilda, Sötsaken Sylvia till slagt för att se Björn Gustavsson, Måns Möller & Co tack mina flickor, hade det så skoj med er, shake as och sånt. Hoppas du blev nöjd med din 20årspresent Tilda, för jag gilla iaf den.....
Sååå skoj :D hade riktigt skoj :)



Så kvällen var skoj och vid ett sluta väl det så det var bara ner att röja på slagthusets dansgolv och min älskade Joakim kom oxå dit så vi kunde dansa lite och sånt tsm jag bara älskar det., så min kväll var galen.
tack alla som gjorde den galen ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0