.fem underbara månader

                            
    

Jag är så lycklig med dig älskling, 5månader har vi varit tillsammans och 11 månader har vi träffats.
Du gör allt och lite till för mig, du är det bästa jag vet, att hålla om dig, kyssa dig, se dig, jag är helt galen i dig,
i ditt himmelska leende, i ditt skratt, helt galen i dig, jag är bara förälskad det måste kännas såhär.
Längtar tills vi får vårt eget hem, kommer vara en tuff tid nu, men vi klarar det, vi klarar allt. med hjälp av varandra, familjer och vänner så kommer denna månaden gå fort.
Joakim Nander, du är mitt liv, är helt lost om jag inte har dig, efter ha träffat dig förstår jag äntligen vad ordet kärlek betyder.
Jag kan inte vara annat än lycklig ♥


 

       

  
It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word, you can light up the dark
Try as I may I can never explain
What I hear when you don't say a thing

The smile on your face lets me know that you need me
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall
You say it best ....when you say nothing at all


Jag älskar dig Joakim♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0