.ett sent inlägg om helgen

Usch har så grymt ont i magen, så jag bestämde mig för att inte jobba kl fem idag utan försöker vid åtta istället. Tycker inte det är så trevligt att åka hem till folk om man har satans ont i magen.
Så efter detta inlägg blir det vila för mig.

Ifredags var vi på inflyttningsfest i Skurup. Men innan dess, mys och IDOL. tyvärr åkte min kära lars ut :( fan vad tråkigt. Men Kevin e kvar iaf, han e så jäkla grym.
Men tillbaka till Dennis inflyttningsfest
Dennis( Denan) flyttade in i en tvåa, var trevligt.
jag såg liksom folket som förmodligen oxå kommer vara hos oss en del. Eftersom det är Jockes kompisar, men men det går säkert bra :) Vissa kände man igen efter en galen fest i Smedstorp för flera år sen. Jisses säger jag bara.
 Vi hade tur för Danny och Josefine kom och hämtade oss, sen lämnade dem oss oxå tack:)
och Jocke blev full, han har bara svårt att erkänna det.haha. Han var inte alls trött när vi var där, mest jag. men iaf så vid halv fyra på morgonen ville jag hemåt. Och jocke ne jag e inte så trött. men i bilen, fick han en puss och sa att han var sugen osv. jag bara skratta för efter tio min somnade han som en liten pojke hos mig.haha.
När vi kom hem så var mamma hos Yvonne, vilket jag inte visste hon svara inte på mobilen eller något. Jag blev ju helt nervös och tänkte att någon hade kidnappat henne. Jocke gick direkt och la sig, stängde dörren och allt. sen kom jag upp krypande i sängen och sa jag var orolig, han bara ja, det e lugnt, fortsatte att sova. Sen sa jag till en gång till. då la han armen om mig, gumman lilla det lugnt sov nu.
Jaha vad ska man göra?
Man kanske var sugen men ens pojkvän ligger bara och snarkar en i örat. det var bara till att försöka sova. haha.
Det var min fredag,

Lördagen satte vi inte våra klockor vilket var himla skönt, vi sov nog till elva. Sen upp och åt frukost låg och myste. Sen så somnade vi till igen, till tre fyra. Så kom mamma hem så bestämde vi att vi skulle gå och äta på intermezzo, trevligt. men innan dess körde jag och jocke en mysrunda in till stan, prata och och bara sånt mysigt.
Säger bara herregud vad mörkt det blir tidigt. vid fem så var det ju mörkt. Sen så åkte vi till Ica Maxi.
Vi inhandlade våra första julsaker :D Så skoj, Julgranskulor, och julhandukar.  Me Like.
Sen handla vi lite gott till kvällen. Sen kom vi hem, gjorde oss ordninng för att gå ner till Intermezzo. Jag,Jocke, Mamma och Yvonne. Himla trevligt hade vi där, sen gick vi hem till oss drack lite och sånt. sen klockan elva skickar mitt jobb. Din första demo är klockan åtta?!
Jag bara vem går upp klockan åtta en söndag morgon? fars dag dessutom. Men therese och Jörgen var vakna och vi hade trevigt när jag var där :)
Sen så åkte jag och Jocke till min pappa, åt middag och sånt. mkt trevligt och gott.. Vi körde även en demo där. men den blev inte så bra. men ja gissa varför?!.

                  
Sen vid halv åtta åkte vi till min kusin och gjorde en demo och kolla lite film i mellan åt.
Men det var trevligt iaf. Min älskade var ju med mig nästan hela tiden.

så nu ska jag vila lite så jag blir lite bättre i magen.

Och så blir vi positiva och glada, livet är surt, men hallå man får klara sig igenom det?
Btw, foto på våra saker och från festen kommer en annan dag.:)



Joakim, snart snart snart så... Vad jag längtar.
              Den första december



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0