.vann rätt

Då var det redan torsdag, jisses vad jag tycker att tiden går, jag tycker det går rikitgt fort.
Är det bara jag som känner så eller jag har rätt?
Förmodligen ska jag och Naddie till Bo Ohlsson om allt går enligt planerna.
Väntar på jobb ska ringa, hoppas dem ringer snart så vi hinner göra något idag.
Vaknade kl sex imorse när älsklingen skulle gå upp, sen hade mamma satt igång tv hörde hans röst så jag var tvungen att gå upp och se om han hade vunnit. Givetvis vann han :) ni vet väl vem jag pratar om? Obama, Usas nya president

Hoppas nu Usa och vi andra får det bättre.Jag är glad att han vann, det var han jag höll. Jag tycker han verkar mer som en "normal" preseident. Hoppas att han kan ordna det han har lovat att ordna.

Nä nu får jag bege mig in i duschen och förhoppningsvis så ska jag och Nathalie hitta på något trevligt tillsammans.

      

förresten som fick jag reda på att fat louie saknar sin moster gulligt va? ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Tina.. Är det inte onsdag idag :/? Bara undrar ;)..

2008-11-05 @ 18:26:08
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0