.Vila i frid

hemsk, fy vilken hemsk kväll det blev. tills jag ringde mamma.
Fy fan vad hemskt!!
Jag tycker fruktansvärt synd om hans nära och kära.
Speciellt hans lilla dotter på 4år, världssöta Nickan. 
Att hon ska växa upp utan en pappa, stackars tös, som tur är har hon en klippa till mamma Caroline.
Jag kände inte han så bra, men jag visste vem han var, tyckte alltid han var snygg, och jättetrevlig dem kvällarna man har umgåts med honom. (antal år sedan)
Det värsta var att idag tänkte jag på alla som hade gått bort och så händer detta.
Jag beklagar verkligen till hans nära och kära.
Det var en underbar Kille.
 

Vila i frid ♥

                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0