Avslutad kurs

Äntligen färdig med kursen är ganska sååå skönt.
igår hade vi en rejäl dag, skulle vara inne hos dem kl nio och äta hotellfrukost, nice :) sen kom jag inte hem från halv elva igårkväll och upp sex imorse. var inte alls så kul. men igår så fick jag mat på hotellet, sååå nice.
Vi hade riktigt trevligt, förutom att vi börja prata spöken och Lindha har massa historier... jag blev totalt som ett litet barn, mörkrädd och rädd för allt. haha.
Men trevligt var det :)

idag började jag dagen med hotellfrukost och sen slappa jag hos Lindha och Nadine på deras hotellrum, såå skönt :)
Har haft en riktigt rolig och trevlig kurs, hoppas ni andra oxå gillade den ;)

Nu ska vi bli storförsäljare och tjäna pengar ;) hoppas vi iaf ;D

Nu väntar min älskling, han vill nog inte jag ska umgås med datan, tyvärr :S haha.
så nu ska det bli mys och andra goda saker. thihi. man vet aldrig vad som händer när vi två e i farten. thihi.
men idol kl åtta iaf. sen ska jag förmodligen jobba som kobonde sista helgen, vad vi tror. man vet aldrig. kan ju inte släppa alla mina bebisar direkt. :)


sååå nu ser jag framemot en mys kväll med herr Joakim Jacket Nander <3




du har mitt hjärta älskling♥



Kommentarer
Postat av: Emma

Smeknamnet "Jacket" kommer han aldrig bli av med om jag får bestämma :)

2008-10-24 @ 18:12:14
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0