.bakning lr shopping?

nu ska jag vila lite, jocke säger att han kanske dyker upp här runt tre. ljugsnack lr sanning, det får jag helt enkelt se.

är sugen på att baka denna kaka idag, vet inte om jag är så bra på det förstås eller kanske en hel tårta gör jag.haha.antingen det eller så blir det  shopping hoppas jag :) men shopping blir nog mest tittande, eller ja jocke har fått sin lön så man vet aldrig, blir väl mest till lgh i såfall.♥

var med Larsson och shoppa igår, på MQ, riktigt snygga kläder köpte han, mest för littles 20års fest på lördag. ska bli kul!

prata med Lina innan, det är hennes lgh vi ska ta över, så skoj det ska bli. och jag längtar massor, thihi. snart har vi vårt eget Joakim, så mysigt.

Hoppas min älskade vän Pernilla får sin bebis snart, du vet jag finns här, och jag tänker dagligen på dig. Och jag längtar tills jag får mitt sms från dig. Då det ska stå att dem är påväga in till BB i Ystad.
Lycka till, hoppas er lilla son kommer ut snart så du kan få hålla honom tättintill dig i famnen

nu ska jag vila på mina alternativ , baka eller shoppa?♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Våra kärleksmums ;)

2008-10-16 @ 18:57:30
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0