. besök hos familjen Sidnor/Andersson

jobbat lite idag med.
Sen körde jag hem och fick ett mess från Pella,
Vill du handla bullar och komma hit, JAAA.
så jag hem och byta om och fixa, sen körde jag till
lilla familjen Sidnor/Andersson




wiiieho han är söt,
helt otroligt att Pernilla och Dennis e Mamma och Pappa nu, men kan inte mer än vara glada för deras skull, och stötta dem :)
deras hus tycker jag oxå väldigt mkt om, jätte fint, trivs att vara där!
det e en liten charmig kille ni skaffat.

Theo & Tina såå gjutet!

    
 
men ska dit till dem snart igen, Emmsi och jag misstänker att Naddie oxå vill dit ;)

nee nu ska jag vila, vilket Theo gjorde jättemkt, thihi.
Sen kommer älsklingen, blir väl laga mat och sånt.

Älskar er mina nära och kära♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, för det ska vi :D. Hihi..

2008-10-20 @ 17:53:09
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/
Postat av: naddie.

haha :D du känner mig ;)



snygga kläder du har fröööööken ;)

2008-10-20 @ 18:46:48
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0