.Grattis mitt hjärta till ditt egna lilla hjärta

Pernilla och Dennis har blivit mamma och pappa, jag är så jätteglad för deras skull :D

Prata lite snabbt med Pella innan,Jag var den första som ringde :D thihi. hon verkar trött så vi skulle höras senare.       och jag sprang på jobb och grät av lycka :D  nu är dem äntligen en liten familj, så underbart!♥

Lille  nä jag ska inte avslöja namnet;) men han är ute nu :D:D:D:D

nu vill jag bara in och hälsa på dem buuuums. men jag kan tänka mig att föräldrar och syskon e där nu, så jag får väl spara mig, men den som väntar på något gott kan vänta lite till så antagligen blir det jag.


GRATTIS MIN SJÖBOFAMILJ♥


       

Kommentarer
Postat av: Emma

ja nu är det bara dig vi väntar på hahaha daniel

2008-10-20 @ 15:16:05
URL: http://emmajeppsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0